Nezávislý magazín, Philip Morris Products S.A. ho neautorizoval, nepřevzal nad ním záštitu ani ho jinak neschválil.

Jak zaregistrovat nebo odpárovat zařízení IQOS ze zákaznického účtu pro snadnou reklamaci

Každé zařízení IQOS je vhodné zaregistrovat na svůj zákaznický účet. Pokud tam není, můžete si ho přidat sami i v případě nákupu z bazaru nebo druhé ruky. 

0

Pokud jste zakoupili své první zařízení IQOS přes partnera nebo v pop-up stánku, nemusíte se o nic dalšího starat, prodejce vám vaše zařízení registroval na váš email. Svoje zařízení najdete na oficiálních stránkách my.iqos.com pod ikonou uživatele. Registrováno můžete mít libovolné zařízení, každé však může být pouze na jednom zákaznickém účtu. Pokud jste koupili další zařízení, postupujte podle našeho návodu.  

 

Můj IQOS není přiřazený

Během registrace partnerem mohlo dojít např. k chybě nebo jste ho zakoupili z druhé ruky a vaše zařízení není přiřazeno k vašemu účtu. Registrace je snadná. Otevřete svůj účet na oficiálním webu, přihlašte se svým účtem a klikněte vpravo nahoře na ikonu uživatele. Ve formuláři vidíte výrobní čísla svých zařízení. Vždy jsou dvě, pro holder a pro dobíječku. Pokud nevidíte vaše zařízení, stisknutím Přidat další zařízení ho zaregistrujte.

 

Do otevřeného pole zapište výrobní číslo, existují dvě možnosti:

  • dvanáctimístný výrobní kód sady, uvedený na štítku krabice, přiřadí najednou dobíječku i holder
  • opište do pole výrobní kód holderu a dobíječky po jednom

Kde najdu unikátní výrobní kódy svých zařízení

  • obě zařízení v sadě mají společný výrobní kód, uvedený pouze na krabici
  • holder má unikátní výrobní kód uvedený uvnitř pod krytkou cigaretové náplně
  • dobíječka má unikátní výrobní kód uvedeny na boční straně 

   

Přiřazení IQOS po koupi z druhé ruky

Pokud jste koupili zařízení, které bylo původně párováno k jinému účtu, bude ho nutné nejdříve odstranit, každé zařízení je možné registrovat pouze k jednomu účtu. Původní majitel otevře svůj účet a v přehledu zařízení stiskne drobnou ikonu nad výrobním číslem a vybere Smazat. Ihned potom je možné zařízení připárovat k jinému účtu, vše probíhá online. Pokud majitele neznáte, obraťte se na zákaznickou podporu, viz níže.

 

Reklamace výměnou zboží

Pro reklamaci nepotřebujete doklad o koupi, prodejci jsou zatím vztřícní a postačí jim zaregistrované zařízení k účtu, někdy nevyžadují ani to. Ale měli by, protože reklamace probíhá výměnou kus za kus, měli by smazat vaše původní zařízení a napárovat nový vyměněný kus. Pokud to neudělali, můžete tak učinit sami. 

 

Řešení problémů

Párování nejednou zlobí, stačí se překlepnout o jeden znak a mohou nastat problémy. V takovém případě se telefonicky obraťte zdarma na Zákaznickou podporu, kde s vámi vše vyřeší. Jsou velmi vztřícní, podle našeho názoru až nebezpečně hodně.

 

Centrum zákaznické péče IQOS:

Volejte: 800 413 413
Po-Pá 8:00 – 22:00
So-Ne 10:00 – 20:00

 

Přestože nemohou ověřit, zda je přístroj váš, pomohou vám operátoři s registrací i takového zařízení, které je párované k jinému účtu, aniž by požádali např. o potvrzení emailem. To může být nepříjemné například u ztráty nebo krádeže. Na dotaz jsme dostali ujištění, že takový problém řeší individuálně. Je pravdou, že případné přepárování ničemu nevadí, zatím na něj nejsou vázané žádné větší výhody ani povinnosti.

Upravit
comments powered by Disqus