Nezávislý magazín, Philip Morris Products S.A. ho neautorizoval, nepřevzal nad ním záštitu ani ho jinak neschválil.

Jak reklamovat IQOS, zavolat si o kód, výměna všech závad na počkání v trafice nebo benzínce

Pro reklamaci IQOS závadu oznamte na Centrum zákaznické péče, kde získáte SMS kód, který uplatníte v trafice nebo na čerpací stanici. Výměna zařízení kus za kus i v případě mechanického poškození zůstává zachována.

0

Od září 2018 se závada posuzuje telefonicky na Centru zákaznické péče, kde od operátora obdržíte do mobilu SMS kód s platností 30 dní pro výměnu na domluveném konkrétním prodejním místě. Odstraní se tím  problémy s posuzováním závady neškolenými zaměstnanci trafik nebo čerpacích stanic.

 

S SMS kódem na čerpací stanice nebo do trafiky

Díky tomu, že závadu posoudí odborně vyškolený pracovník zákaznické podpory, může se významně rozšířit počet výdejních servsních míst pro IQOS. Mimo vysokého počtu 283 trafik Geco se do systému reklamací zapojily také některé čerpacích stanic MOL a 53 provozoven PEAL, síť trafik Valmont a další. 

Jak reklamovat IQOS na dovolené v zahraničí

 

Jak probíhá reklamace

V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,

zdarma tel: 800 413 413

Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:

  1. Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
  2. Servisní místa IQOS, trafiky nebo čerpací stanice a další, se servisním kódem.
  3. Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.

 

Reklamace zlomené čepele

Výměnu zařízení můžete požadovat i v případě mechanického poškození, občas se ulomí západka zavírání na IQOS 2.4+ a dochází i k ulomení nahřívací čepele. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, přesto výrobce zařízení nadstandartně vymění, ale připravte se na instruktáž, jak se příště poškození vyhnout. 

 

Reklamace v IQOS prodejnách bez kódu

Pro reklamaci v IQOS prodejnách a pop-up stáncích v obchodních centrech reklamační kód nepotřebujete, můžete přijít bez ohlášení, pracovníci závadu posoudí a vymění na místě bez čekání. Seznam IQOS prodejen a stánků na mapě.

 

Reklamace u vašeho IQOS partnera

Reklamace u IQOS partnerů jsou postupně utlumovány, protože nemohou mít dostatečné skladové zásoby. Proto si tuto možnost ponechejte jako nouzovou, kdy hrozí abstinenční příznaky a potřebujete okamžitě zachránit :-), ale nezlobte se, pokud vám váš partner nedokáže pomoci. 

 

Co je potřeba k reklamaci

Pro posouzení závady a reklamaci stále není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, v praxi dokonce ani není vyžadováno přiřazení zařízení k účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami. 

Upravit
comments powered by Disqus