Nezávislý magazín, Philip Morris Products S.A. ho neautorizoval, nepřevzal nad ním záštitu ani ho jinak neschválil.

Jak reklamovat IQOS, zavolat si o kód, výměna všech závad na počkání v trafice nebo benzínce

Pro reklamaci IQOS závadu oznamte na Centrum zákaznické péče, kde získáte SMS kód, který uplatníte v trafice nebo prodejně. Výměna zařízení kus za kus i v případě mechanického poškození zůstává zachována.

0

V případě závady je nejrychlejším způsobem reklamace kontaktování Centra zákaznické péče, kde s vámi operátor provede diagnostiku zařízení a následně zašle do mobilu SMS kód s platností 30 dní pro výměnu na domluveném konkrétním prodejním místě.

 

S SMS kódem na čerpací stanice nebo do trafiky

Díky tomu, že závadu posoudil odborně vyškolený pracovník zákaznické podpory, během výměny už obsluha na prodejně nic neřeší a provede výměnu kus za kus. Seznam výdejních servisních míst IQOS se neustále rozšiřuje, vybrat si můžete z 283 trafik Geco, více než 53 provozoven PEAL, síť trafik Valmont a dalších. 

Jak reklamovat IQOS na dovolené v zahraničí

 

NAŠE FACEBOOK PORADNA

Facebook IQOS komunita Instagram IQOSmag Twitter IQOSmag

Jak probíhá reklamace

V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,

zdarma tel: 800 413 413

Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:

  1. Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
  2. Servisní místa IQOS, trafiky nebo čerpací stanice a další, se servisním kódem.
  3. Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.

 

Reklamace zlomené čepele

O výměnu zařízení můžete požádat i v případě mechanického poškození, občas se ulomí západka zavírání na IQOS 2.4+ nebo může dojít k zlomení nahřívací čepele. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, přesto výrobce zařízení nadstandardně vymění, ale připravte se na instruktáž, jak se příště poškození vyhnout. 

 

Reklamace v IQOS prodejnách bez kódu

Pro reklamaci v IQOS prodejnách a pop-up stáncích v obchodních centrech reklamační kód nepotřebujete, můžete přijít bez ohlášení, pracovníci závadu posoudí a vymění na místě bez čekání. Seznam IQOS prodejen a stánků na mapě.

 

Reklamace u vašeho IQOS partnera

Reklamace u IQOS partnerů jsou postupně utlumovány, protože nemohou mít dostatečné skladové zásoby. Proto si tuto možnost ponechejte jako nouzovou, kdy hrozí abstinenční příznaky a potřebujete okamžitě zachránit :-), ale nezlobte se, pokud vám váš partner nedokáže pomoci. 

 

Co je potřeba k reklamaci

Pro reklamaci není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, zařízení nemusí být povině přiřazeno k zákaznickému účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami. 

Upravit
comments powered by Disqus