Nezávislý magazín, Philip Morris Products S.A. ho neautorizoval, nepřevzal nad ním záštitu ani ho jinak neschválil.

JAK ZÍSKAT IQOS ZDARMA

Revoluční systém užívání tabáku můžete získat s naší slevou zdarma ke kartonu náplní HEETS.

IQOS můžete s naší slevou získat zdarma ke kartonu HEETS.

Jak reklamovat IQOS, zavolat si o kód, výměna všech závad na počkání v trafice

Pro reklamaci IQOS závadu oznamte na Centrum zákaznické péče, kde získáte SMS kód, který uplatníte v trafice nebo prodejně. Výměna zařízení kus za kus i v případě mechanického poškození zůstává zachována.

0

V případě závady je nejrychlejším způsobem reklamace kontaktování Centra zákaznické péče, kde s vámi operátor provede diagnostiku zařízení a následně zašle do mobilu SMS kód s platností 30 dní pro výměnu na domluveném konkrétním prodejním místě.

Co je program záruky IQOS Care Plus

Registrace 

Pokud nemáte IQOS registrovaný pod svým účtem, nic se neděje, pracovník infolinky vám ho přiřadí pod váš účet i v případě, že dříve patřil někomu jinému, postupujte podle návodu. Pokud ještě nemáte svůj účet, zaregistrujte se na webu iqos.com, v takovém případě jste ale ještě nevyužili zvýhodněné nabídky nákupu IQOS pro nové užvatele, kterou určitě doporučujeme využít, vždy se hodí mít téměř zdarma záložní zařízení.

Jak koupit IQOS v akci se slevou

 

NAŠE PORADNA A SÍTĚ

Facebook IQOS komunita Instagram IQOSmag Youtube IQOSmag Twitter IQOSmag

S SMS kódem do trafiky

Díky tomu, že závadu posoudil odborně vyškolený pracovník zákaznické podpory, během výměny už obsluha na prodejně nic neřeší a provede výměnu kus za kus. Seznam výdejních servisních míst IQOS se neustále rozšiřuje, vybrat si můžete z 283 trafik Geco, více než 53 provozoven PEAL, síť trafik Valmont a dalších. 

Jak reklamovat IQOS na dovolené v zahraničí

 

Jak probíhá reklamace

V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,

zdarma tel: 800 413 413

Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:

  1. Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
  2. Servisní místa IQOS, trafiky nebo čerpací stanice a další, se servisním kódem.
  3. Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.

 

Výměna zlomené čepele

Občas se ulomí západka zavírání na IQOS 2.4+ nebo může dojít k zlomení nahřívací čepele. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, přesto výrobce zařízení nadstandardně vymění v rámci programu rozšířené záruky IQOS Care Plus.

 

Reklamace v IQOS prodejnách bez kódu

Pro reklamaci v IQOS prodejnách a pop-up stáncích v obchodních centrech reklamační kód nepotřebujete, můžete přijít bez ohlášení, pracovníci závadu posoudí a vymění na místě bez čekání. Seznam IQOS prodejen a stánků na mapě.

 

Reklamace u vašeho IQOS partnera

Reklamace u IQOS partnerů jsou postupně utlumovány, protože nemohou mít dostatečné skladové zásoby. Proto si tuto možnost ponechejte jako nouzovou, kdy hrozí abstinenční příznaky a potřebujete okamžitě zachránit :-), ale nezlobte se, pokud vám váš partner nedokáže pomoci. 

 

Co je potřeba k reklamaci

Pro reklamaci není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, zařízení nemusí být povinně přiřazeno k zákaznickému účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami, v takovém případě ale nemůžete využít program IQOS Care Plus. 

Patří do rubriky: Reklamace IQOS
Upravit

IQOSmag Youtube

Novinky

comments powered by Disqus