Nezávislý magazín, Philip Morris Products S.A. ho neautorizoval, nepřevzal nad ním záštitu ani ho jinak neschválil.

IQOS je fenomén a stále životní styl, snadno i posedlost, stane se z něj masový iPhone?

IQOS je pro mě oblíbená hračka, kterou si snadno odůvodním menší škodlivostí a zlepšením zdravotního stavu. Zatím je i doplňkem životního stylu. Výrobce by z něj ale rád udělal masovou záležitost, podobně jako Apple ze svého iPhone. 

0

Nekouřit je už delší čas trendy, kuřák se stává štvanou zvěří, jenž patří nejlépe do rezervace. Veřejné mínění je hnáno masovou kampaní, které nepodléhá snad jen senátor Kubera (ODS). Sami kuřáci však dobře ví, že něco na ní je, jen málokterý je spokojený se svou závislostí i ranními výbuchy kašle. 

 

IQOS je skvělým východiskem, jak pootevřít vrátka rezervace, nakrmit úředního šimla, brzo i berního úředníka a ušetřit veřejné zdravotní rozpočty. Potěší otrávené hospodské i jejich zákazníky, remcavou tchyni nebo kamarádku, každý máme v okolí nějakého nenávistného nekuřáka. Vrací alespoň z části svobodu.

 

IQOS v Česku překročil bájnou hranici 100 tisíc uživatelů, patříme mezi světové velmoci, v Praze a větších městech jen těžko najdete místo, kde byste se nepotkali s podobně postiženým člověkem, se kterým na sebe spiklenecky pokukujete. Díky skvěle nastavenému marketingu jde o drahou hračku, přestože se dá fakticky koupit za 290 Kč, je současně i projevem moderního životního stylu. V mém případě i posedlostí. 

 

IQOS je mou posedlostí

Jak to u mě začalo jsem popsal v jednom z prvních článků zde na webu, po prvotním kašlání a prskání jsem se naučil IQOS správně kouřit ( no jo, já vím, užívat :-) ) a výskám si blahem, které se každý den snažím přenášet na nové a nové kuřáky pomocí tohoto webu i naší největší české a slovenské Facebookové skupiny

 

Stala se z toho moje posedlost, na stole se mi hromadí všechny různé limitované edice, neexistuje příslušenství, které bych nemohl ukázat, jako milovník mentolu denně střídám korejské, japonské i evropské barvičky HEETS. První jsem mnoha z vás ukázal borůvkové HEETS Purple, se kterými se dnes čile kšeftuje v naší skupině HEETS

 

A jak to bude s IQOS dál?

Philip Morris se ale snaží o podobný úspěch jako Apple. Přestože si iPhone po celá léta zachovává punc luxusu, ve skutečnosti ho v USA koupíte od operátora levněji než u nás různé čínské napodobeniny, díky tomu se tam stal synonymem mobilního telefonu a je absolutně masovou záležitostí. 

 

IQOS míří stejným směrem, v Japonsku pevně ovládá trh s elektronickými cigaretami, v Jižní Koreji má 45 % trhu. Rád by si udržel pověst luxusního výrobku s nadstandartní zákaznickou podporou, přesto je vize admirálů tabákového průmyslu jasná, do roku 2030 musí nějaká forma bezdýmného výrobku nahradit konvenční hořící cigarety za podmínky, že je udrží akcionáři v pohodlných předražených kancelářích. 

 

A co vy? Pokud jste přišli z Google, zřejmě o IQOS uvažujete nebo ho máte čerstvě. Kdo nás čte na Facebooku, už patří do rodiny. Jak vidíte budoucnost IQOS a podobných výrobků? Napiště nám do komentářů. 

Tagy: Recenze
Upravit
comments powered by Disqus